soffan är min bästa vän hela dagen!

hej igen!
 
jag har alltid svårt att börja skriva dom första raderna så blir de konstigt så är de ingen big deal ;)
nej men vaknade rätt så tidigt idag, vid 8 men låg i sängen tills halv 9.men känner mig helt slut ikroppen också!
men med tanke på att jag inte har fått i mig knappt nån mat på flera dagar förstår jag att jag är helt utmattad!
jag har mått dåligt hela graviditeten, spytt och knappt fått i mig nån mat och fick jag i mig maten så kom de upp lika fort igen! sen är man ledsen så mår man inte heller så bra eller så har man ingen matlust vilket jag inte har! men de ska bli ändring på!
jag hjälpte min bror med att göra maten och jag fick självklart skala potatisarna men efter jag vart klar så kände jag mig helt kostigt precis som om jag höll på att svimma, kallsvettades och va tvungen att lägga mig i soffan, helt likblek! men börjar allt må bättre nu! så väntar på att maten ska bli klar så jag får i mig nått litet iaf och får hoppas att jag är på rätt spår tillbaka till min matlust!
 
nått jag längtar efter är att kunna äta hur mycket jag vill och är så sugen på kina mat de är de första som ska ner i magen då! så jag hoppas att allt kommer blir bra för jag måste ju tänka på mitt lilla liv inom mig!
 
ne nu ska jag sluta för har för mycket att skriva ut men de får bli nån annan dag :)
pusss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0