Mobil inlägg

De tog ett tag för mig att fatta hur man skulle göra för att skriva ett inlägg från mobilen! Men funkar de hära så måste jag ju ha klart de!

Har varit och ränt runt hela stan idag känns de som, först var mamma jag och min syster Roxanne på sjukhuset eftersom att jag skulle få göra ett ultraljud! Eftersom att jag hade gått så lång tid så kunde dom göra ett ultra på magen ist för mellan benen vilket jag är hur glad över! Allt såg bra ut med bebisen, men jag har tydligen en hjärtformad livmoder vilket kan leda till många missfall! Men den hära bebisen låg på rätt sida som tur är, tack och lov! Sen ser jag att han ser fundersam ut och säger att jag har två säckar vilket kan betyda tvillingar! Men inte helt säkert! Eftersom att jag ska bli ensamstående så hoppas jag bara på att de är bara ett liv där inne! Men blir lika glad vilket som! Fick bilder och information så nu är jag nöjd! Så vid v 18 får vi se om de är två eller bara en! Efter sjukhuset så jag mamma och jag till af sen ner på stan och handlada lite! Sen upp till skranta en sväng!
Nu äntligen ligger jag i sängen och är helt utslagen och känns som om jag ska göra mig klar för att gå och sova, men klockan är ju inte så mycket så lägger mig nog och kollar tv eller film så märks de hur de blir! Hihi

Har lust att skriva hur mycket som helst vad som har hänt dom hära senaste dagarna men de är lite väl personligt! Och de orkar inte jag att nyfikna folk ska veta!
Men nu dör snart mitt batteri så då avslutar jag är!

Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0