kolsoppa

igår kväll fick jag ett sms från han! han ville ha sina pengar för förlovningsringarna vilket jag har sagt att han ska få! men han tjatar och tjatar hela tiden om de.. 
sen så vräker han ut sig att om barnet inte finns så ska jag säga de till han så att jag inte går runt och sprider falska rykten.. alltså kom igen, jag lever inte som om jag är 15 igen! jag är inte lik dig!! men om jag hade vett i mig så skulle jag säga till han om de finns eller inte?! DU ville ju inte ha nått med barnet att göra? du kommer inte ihåg att du valde hellre att lyssna på dina föräldrar än mig? du valde bort de hära inte jag!
har jag fel med att tycka att han inte har nått med de att göra när han valde bort de?!
men som sagt de finns fortfarande kvar och den växer som den ska och mår hur bra som helst här inne.. alla säger att han kommer ta sitt ansvar ocgh vara delaktig i de hära, men har han sagt att han inte vill vara delaktig nu eller sen så tycker inte jag att han ska komma och ändra sig.. de är hans barn från första början och inte när den är 1-2år.. glöm de grabben!!
 
nog om han, jag har tjatat på mamma hur länge som helst att hon ska göra kolsoppa till mig och idag får jag de, så jäklarns underbart gott. men frikadeller i mummmmms.. nu fattas bara julmaten och kina maten haha!
så ska strax hjälpa henne med de,
 
vad blir de mera idag? ska faktiskt ta tag i att färga mitt hår vilket är behövligt. sen så komme pappa hem från orge som jag inte träffa på några veckor så ska umgås med han en stund! sen får jag se vad dagen har att erbjuda!
 
nu får jag sluta haha, blir alltid långa inlägg, bra eller dåligt?! aja skit samma..
 
Pusssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0