god morgon!

vaknade för en stund sen så har precis ätit lite frukost med mamma! mys morgon med andra ord,
 
gårdagens var bra, mådde helt underbart bra och tänkte knappt nått på han! vilket är så jäklarns glad. jag är verkligen stolt över mig själv att jag kan gå vidare och att jag vet att allt kommer att bli bra i slutändan!
men iaf, var i min lägenhet och städade och även tvättade vilket som behövdes! vid 6 tiden mötte jag upp emblan på toget och gich till mc för lite mat!
 
en sak måste jag bara ta upp, från de första inlägget så skrev jag att jag behövde skriva av mig bara för att jag är gravid, de va inte så jag menade.. karlskoga är en liten skit håla och de som jag inte vet om mig själv de vet alla andra, så att vara på min säkra sida så skriver jag allt sanning här ist för att folk ska sitta och snacka massa som inte är sanning! :)så här får som reda på hela sanningen!
och mina andra inlägg på denna blogg, de är bara att jag inte orkade göra en annan blogg så dom kan ni bara skita i haha! sååå nu är de sagt!
 
nej nu ska jag börja färga håret och sedan fixa mig lite för att gå på stan en stund!
 
pussssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0