God morgon

Idag blir de att hämta min nya säng och en ny byrå! Ska bli så roligt med lite nytt i lägenheten, men eftersom att jag hatar den lägenheten så får vi se hur de går eftersom att han och jag bodde där så allt påminns om han..
Så Letar lägenhet hela tiden men hittar ingen som passar mig! Så jag hoppas den perfekta kommer upp snart! Vill inte vara hög gravid och flytta direkt..

Det känns som att så fort jag mår bra igen så sjunker allting lika fort igen,
Jag tänker mer och mera på han nu varje dag som går, jag vet att man blir mera känslig när man är gravid, men jag var väldigt känslig innan jag vart med barn, så tänk er de är nog dubbels så värre nu! Och tro mig de är inte kul för fem öre, inte så att jag gråter och är jätte deprimerad, de är jag inte, men kan tänka tillbaka när de var han och jag, våran kärlek till varandra och allt som var bra!
Jag saknar våran kärlek! Den skulle jag behöva nu känner jag..
Och jag vet att jag kommer träffa någon med tiden men kanske inte nu när jag är gravid eller när bebisen är född! Som sagt jag är inte redo för ett förhållande på ett par år.. Efter allt med han så har jag blivit avskräckd från vad kärlek är!
Men man har ju lärt sig en riktig läxa iaf!

Hade jag inte varit gravid så hade jag gått vidare för länge sen, självklart kommer jag alltid älska han för han var ju min första och bästa kärlek, men jag vet att jag inte skulle tänkt lika mycket på han och säkert få en tröst "kärlek".. Allt för att gå vidare! Men nu kan jag inte göra så mycket, har ingen lust att följa med mina kompisar ut på krogen.. De tycker inte jag att de passar när man är gravid! Kan ju inte gå vidare på samma sett de är de jag vill få ut haha!
Och nej jag klagar inte på att vara gravid, älskar att kolla på ultrabilderna och kolla bara på den och drömma mig bort! Jag drömmer numera oftare att jag får en liten pojk! Den är väldigt lik han och i endel drömmer jag att jag kallar den för hans namn!! De är lite sjukt haha!

Nej nu ska jag gå till mamma för lite mat och umgås med henne! Imorgon ska jag tillbaka till bm!

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0