Get out of my head

Sitter och käkar nötter i min ensamhet och är extremt trött vilket jag är varje dag men idag är de nog värst! Usch vill bara att den hära tröttheten ska gå bort nu så jag kan vara lite pigg någon gång! Det blir nog sängen för min del snart!
Men har haft två bra dagar nu i helgen, träffat kompisar och haft de skit bra! Alltid lika roligt att träffa folk man knappt har sett på evigheter, dom vännerna inte han tyckte om att jag skulle umgås med! De är skönt att vara singel, man får umgås med man vill göra vad man vill och inte behöva anpassa sig efter den andre! De dära med förhållande har faktiskt aldrig varit något för mig, så efter han har jag insett att vara singel är de bästa som finns! Visserligen saknar man ju någon som ligger brevid en och de dära gulliga mysen man har! Det kommer väl en vacker dag då jag träffar min prince charming om den ens finns någonstans! Hoppas kan man ju alltid göra..

Nu under den hära veckan så har jag tänkt extremt mycket på han, och jag vet inte varför?! Jag borde inte ens vilja tänka på han! De är ju självklart att jag saknar hans gulliga sett som han var när vi var tillsammans, så de är de jag jämt tänker tillbaka till! Jag vet att de är fullkomligt normalt att göra de, han kommer ju aldrig försvinna från mitt hjärta sen så kommer ju även mitt barn påminna väldigt mycket om honom!
Och jag undrar jämt om han skulle skriva någon gång när barnet är fött att han vill ha kontakt med den! Men han sa klart och tydligt att han skulle få ångra sig i såna fall! Jag tror att de kommer att kännas sen när han ser kort på barnet och de hoppas jag verkligen att de gör! Jag vet iaf att den kommer bli min ögonsten i alla lägen!
Men de tror jag att alla nyblivna eller mammor tänker likadant! :)

Nej nu ska jag sluta för snart slocknar mina ögon helt!
God natt och sov så gott!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0