Frukost

Snart dax att äta lite frukost! Men har varit vaken sen 8, jag hatar att inte kunna äta direkt när man har vaknat! Förr kunde jag de, men nu vänder hela magen upp och ner om jag äter direkt!
Igår va jag hos min syster hela dagen, så otroligt mysigt! Käka frukost hos henne och var där till 5-6 ungefär! Vi har nog aldrig pratat så mycket som vi gjorde igår, men de är ju alltid lika trevligt..

Jag har tänkt på en sak, borde jag lägga ut den hära bloggen?? Då alla kommer se hur mitt liv är och har varit nu under dom hära månaderna!
Jag känner att alla kommer börja snacka, varför behöll hon ens barnet när inte han ville ha den?? Han ville ha de med mig men när sanningen kom fram då tog han hans föräldrars ord och bestämde sig för att inte vara delaktig! Jag ser inte någonstans i de hela vet jag har gjort fel! Visserligen är de inte säkert att nån kanske tycker de, men enkel puckon kommer nog få den uppfattningen av mig!
Jag bryr mig inte ett skit om vad folk kommer säga, vill inte ens att folk ska tycka synd om mig! För de är inte mig de är synd om, det är han och hans familj! Vilket många av min familj och vänner håller med om!
Jag måste verkligen tänka igenom den hära bloggen om den ska få visas eller inte! Men som jag har sagt så kommer jag lägga ut den när jag är redo! Men när de vet jag inte..

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0