BVC

Ligger hemma i soffan har precis käkat frukost! Jag äter normalt nu men äter lite men äter flera gånger om dagen! Vilket gör att jag ständigt är hungrig! De är lite jobbigt, Men jag hoppas att de snart kommer ändras..
Jaja igår var jag på bio med blom, vi va på twilight, lika bra som alla dom andra! Nu väntar man bara på att den ska komma ut så man kan ladda ner den haha!

Ska snart börja fixa mig och lite sånt dära för ett besök hos min mb, ska ta lite prover och lite sånt!
Har börjar känna en stor kula på magen på morgonen när jag vaknat och är kiss nödig! Så nu känner man verkligen att allt börjar gå fort! Känns kommer ju kulan upp till magen ist! Och de längtar jag efter! Och dom första sparkarna :)
Drömma sig bort lite de får man..

Ha en bra dag alla:)
Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0