ett samtal kan göra susen

nu vare ett jäkla bra tag sen jag skrev! måste verkligen börja med de igen! man mår ju verkligen så mycket bättre när man skriver av sig lite!

fick ett rejält bra samtal förut, och ja kan ju säga att jag börja gråta så fort ja hörde hennes röst! de är ju så att en kompis till mig har åkt till thailand nu en månad eller för grygt 2veckor sen, men jag har inte lyckas fått kontakt med henne på någevis, så ja började blir grymt orolig att de hade hänt nått, tänk er själv ni har grubblat om de i nästan 2vecor och inte fått nått svar. men så ÄNTLIGEN ringde hon idag! den tösen gjorde verkligen min dag!

ne nu ska ja inte skriva mera, :) men hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0