random helg.

shulluluu agin! :) min helg har varit super bra och då menar ja verkligen super bra!
ifredags så mötte ja upp the nörd, han sov även här då :) hade de rymt rolig, har verkligen inte skrattat så mycket på ah .. för länge! toppad dag till tusen,
lördag, ja vad hände då.. vaknade upp och låg och mös litte i sängen, sen så skulle han hem så jag gick och mötte elinor, sen tog vi bussen hem till senadoo och hämta lite grejer :) tog bussen tillbaka hem till mig, så ja mitt klappmongo tänkte att ja skulle titta hur mycket pengar ja hade på kontot, var ju bara ett måste enligt mig, men nu ångar ja att ja ens gick till den dära jävla bankomaten, för precis när ja skulle skriva in koden så slocknar hela skiten, så tro fan inte att ja fick tillbaka de heller, så nu blir de att gå och hämta ett nytt, 4 gånger gillt! flääschhit kan ja löve, fast neh! ah men iaf, så gick vi upp till mig och börja fixa oss och sånt, lite senare så kom linn och kicki upp, och de vart en helt perekt kväll, sen drog vi vidare till ns, de vill säga Nightshift för dom som inte vet vad de är:)
där träffa ja även upp the nörd, så gick vi hem till mig, myspys i bött vill ja lova:)
och nu sitter ja bara här och tråkar.. nej men nu blir de solsidan!
bjuder på lite bilder från gårdagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0