nudlar baby

mår verkligen inte bra, känns om om ja har feber för kallsvettas hela tiden, huvudet spränger snart och knät uppsvullet och blått och halsen tar död på mig, inget som är bra idag.. har inte kunnat äta nått idag mer än nudlar. men de är ju riktigt gött så de är ju posetivt iaf :) nudlar och hallonsoda, like!
tänkte bara ta ett snabb inlägg nu, för väntar på att filmen som ja ladda ner ska bli klar, sen ska ja gosa ner mig i sängen och kolla film och äta nudels ;D .. och vänta på mami ska ja också göra.:) love her!
ne nu ska jag gå och lägga mig :) puss
bild:mami= min klippa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Söt du är.. Mami min klippa...

Puss lillsyrran... LÖVE You...

2011-02-16 @ 22:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0