emh jaha?!

rättegången gick väl sådär kan ja säga, domen kommer om ca 2vecker. ord mot ord som de nästan jämt blir, och kan seriöst inte fatta att du förneka de, haha lite skrattretand ;) och eftersom att ja vet att den personen de handlar om läser min blogg, så extra roligt :) I hope you get the ones you deserve.;) wellwell,
ligger i soffan och lyssnar lite musik, sen så ligger min mys katt över hela mig, men lite mysigt är de iaf :)
ska nog inte hitta på nått speciellt idag, ajuste the nörd sov hos mig inatt också(a) me like a lot! så
ska försöka ladda ner lite nya filmer också, men de tar så attans lång tid för mig, men får väl stå ut iaf.. för har ju bara såna han har sett och även jag själv!
ne nu slutar ja för har inte alls mycket att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0