jag har så..

himla tråkigt?! de brukar ja aldrig ha.. men de finns fan inte så mycket att göra hemma heller. och har inte gjort mig iordning för att gå ut heller och ingen lust. för bussen som ska gå utanför mig slutar ju gå vid 7.. och ja orkar inte gå dfs bussen heller! haha..
funderar att sätta på en film men har ju attans ingen bra.. filmtips?:)

men iaf, ja städa/packa i typ 3timmar.. fast tog MASSA pauser! så nu är de nästan tomt på mitt rum, fast massa låder! haha. sen kom storasyster Roxanne hit så satt och tjöta litte med henne med. alltid lika roligt:)

men nu längtar ja bara till att vi ska flytta. har ju blivit ändrat as många gånger:s. men till veckan eller nästa så får vi nog nyckelen! fannybanny!  men nu ska ja titta om de finns någon bra film att ladda ner. sen blire dusch och söva! night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0