35 år men 12 i beteendet!

ursäkta mig nu folket.. men jag är så jävla arg nu!! så de bara skriker om de. uck nu kan ja verkligen inte lugna ner mig.

du har varit en kompis till mig som ja kunnat säga allt till men visst du är vuxen, du är 35 år! men du är som 12 i ditt huvud! alltså hur i helvetet kan du göra en sån sak som du har gjort? ja förstår inte. du har själv gjort saker men nej de har du inte sagt ett skit om? nej verkligen inte.. men tro mig nu M ja kommer verkligen sätta dit dig! du kommer verkligen inte undan med de hära!!!! och du kommer verkligen få massa skit för de hära! du kommer missta dina barn,ditt hem och samt din man!!! nu jävlar! nu äre KÖRT för din del.
och en sak fattar ja inte att du kan göra, du säger att du inte kan ljuga?`men va fan du stog och ljög mig rakt i mina jävla ögon? hur fan kan du leva med dig själv? nej usch och fy på dej!!!! gå och häng dej för i helvete så gör du HELA jävla världen en tjänst!!!

nej nu måste ja verkligen lugna ner mig!!! men kommer fan inte gå.. vill bara in och slå ihjäl DIg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0