<3

sorry att jag inte har skrivit nu på några dagar eller hur många de är?! haha de vet ja inte ens själv.borde ja inte de?
jaja helgen har varit bra, fredan tog de lungt, lördan vart de lite party, och söndan så vart de lungt. härligthärligt!
så idag så skulle de egentligen blivit stan, men kom ju på att ja knappt har packat i mitt rum än. så ska börja med de.. och städa också. kläder och sakrer överallt. blev ju så när ja inte visste vad ja skulle ha med mig, och ja är ju också så att ja ska ha med mig de dubbla, som de hära vi var bara borta 3dagar. hela väskan var fullt. och fick knappt plats med de ja tog med mig.. jobbigt läge kan ja ju säga! haha . och allt används ju inte. men ändå! alla tjejer är säkert så.. ah iaf, sen blir de nog att träffa ella. fast fick ett sms av kickki att hon kanske kunde titta förbi hos mig sen. har ju inte träffat henne på ett jävla bra tag nu! så de ska allt bli kul. fast hon kommer nog få en chock för att de är så tomt och masaa flyttlåder bara. haha.

men iaf. och ja vet ju att ja sa att ja skulle lägga ut alla bilder och samt klipp. men ja hittar inte de man kan lägga ut klipp? gosch- är de någon som är snall och berättar de?`:) haha. men nu måste jag försöka lyfta på mitt arsle och städa :/ Pusss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0