ujdå

de var ett jädra bra tasen ja skrev! har bara glömt bort helt enkelt:p
allt har väl knallat och gått hela tiden! men ett STORT misstag gjorde jag och de ångrar ja över allt på denna jord!
men ja tackar min gud att de är lungt nu mellan henne och mig. för har förklarat allt. och ja tänker inte gå in på detaljer.. för dom som läser min blogg vet säkert om allt dee.. knaaaaas. men så är ju livet eller? man lär sig av sina misstag är de inte så??

men iallafall. just nu sitter ja här och äter glass, nångång måste man ju allt tjocka sig hah! fast de händer ju rätt ofta! ;). nog om de..

nu vet ja inte vad ja ska skriva så allt blir bara tjat haha. men jag vill bara säga att en vän Elin Blom fyller 18år idag och de ska vi fira på lördag, hon är en stor flicka nu! haha :) väntar bara på att de är ja och linda som ska fylla 18 så att alla kan gå ut :) nu får vi ju vänta haha, right linda ;)?

men ni alla får ha deee såå grymt underbart så hör ni säkert mera av mig under dagen . Pusstjaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0