usssssssh!

hejsan fölket!! hur mår ni alla? själv mår man absolut inge vidare.. känns om om jag håller på att bli sjuk.. och försyld börjar jag också på att bli.. inte nog med de så har jag självklart fått urinverksinflamation;/ verkligen ingen bra dag för mig kan ja ju säga!!
men dagen har iaf bestått av att jag satt som sagt på vårdcentralen i flera timmar, sen tog jag bussen till bussstation och där mötte jag min syster<3 sen åkte vi hem.. satt och prata och sånt.. sen tog jag bussen vid 2 för att möta upp ella. gick på stan sedan ner till expert.. haha ska seriöst stämma dom! ;s

men nu orkar jag inte sitta mera här och skriva.. ska ta en cigg och sedan lägga mig under ett varmt täcke(a)

Pussssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0