torsdag!

shenna! bara en dag till de är fredag och ja längtar aset av mig! hah.. då blir de att partaja för hela slanten.. och med mina favvo girls(y, ett stort plus för de!
kom nyss hem från elin.. mys att träffa henne igen, och de blir även de imorgon hih :). tänkte att ja ska snart gå och lägga mig.. kunde inte sova inatt så var vaken till 4 sen somna ja en halvtimma, sen vakna ja igen. snacka om otur! men aah..

och måste bara skriva en sak.. jag fattar inte hur en sån person som du, kan vara så himla falsk av dig?! även hur många ggr jag frågar får jag samma svar av dig iaf! du vet att jag kan ta sanningen? men de kanske du inte visste.. de är ju inte direkt så att jag sitter hemma och deppar pgr av dig? haha nej usch för dig!! inge energi på dej längre!

adioooss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0