plattång nästa!

helluu! imorse när jag vakna så märkte jag att min plattång var sönder.. fan va tokig jag vart och börja skrika. och de är nån av mina små bröder.. men ingen erkänner. så måste ha en ny plattång!! ååh kan inte leva utan den.. och mitt hår blir ju skit lockigt blää.. så måste ha en nuuuuuu! fast hittade en på expert för bara 350kr inte alls farligt, fast den kanske inte är bra heller! bara att hoppas..så nu får ja ha håret uppsatt;s ååhhh!

Idag så blir de att träffa ella och bea! ska bli kul.. fast saknar min snutta kicki..får träffa henne också snart ..
fast de är bara 2månader kvar sen drar jag och ella till stholm! jävlar vad jag längtar.. TOKIO HOTEL KONSERT!:D haha. ska stanna där tills freda kväll var de nog :) , ska bli skit mysigt thihi :) ,
men nu måste jag göra ordning mej sen hem till lilla snoren :)

                                       P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0