onsdag!

hejsan gott folk :)
just nu sitter ja inne hos grannen och hjälper hennes dotter med engelska och kan ju säga att de inte går bra;s
men iaf idag händer de inte alls mycket.. orkar fasiken inte göra nått!
fast gårdagens var kanon :) först träffa jag äntligen kickisnutt som ja inte hat träffat på evigheter.. så vad vi gjorde var att åka ner först till stan, sen hem till henne och drack kaffe eller ja kan ju inte direkt säga kaffe eftersom att de smaka inte som de.. men sen så hjälpte ja henne med terion! fuck va tråkigt.. haha kommer ju aldrig klara av att ta körkort! men iaf sen så mötte jag hampus! gick hem till han sen prata vi bara :) fick mig allt ett gott skratt! haha nej men aah!
ajuste, ja måste också svara till folk som har skrivit frågor till mig, men de får bli en annan dag! fast kan svara på en och de är så klart till anonymt;s


: för att jag skriver min blogg är för att ja vill. och ja tror att alla som sitter och har en blogg och skriver varje dag och många ggr om dagen är för att man tycker de är kul. och visst ja tycker de är skit kul att sitta och skriva vad jag har gjort och vad som händer i mitt liv! och de trodde ja att alla personer visste tydligen! så nu har du fått ett svar och om du nu stör dig så mycket på mej och mitt liv, då måste jag bara fråga dig varför är du inne och läser min blogg?! och nästa gång du kommenterar så kan du ju faktiskt skriva ditt namn! eftersom att de är jag bara som ser kommentarerna!!'



men nu måste jag förtsätta här! men kanske skriver lite senare :) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0