myspys!

hellluu!! en helt okej helg tycker jag! blev att va med hampus sov där(a).. vidare till ella som satt barnvakt åt sötungarna:) , myssss.. sov där också, så har nyss typ kommit hem.. och inte mycket sömn känns de som att jag har fått i helgen!, men de tar jag igen snart kan ja ju lova för då blir de sängen och filmmys! men ska skriva lite innan, har ju inte skrivit på ett tag nu! vart ska ja börja?!

ajuste om huset och flytten kan vi ju prata lite om.. jätte trevliga som ska köpa vårat hus. 2st i de hära stora huset.. 3våningar liksom! men iaf, så de var jag,mamma,pappa , dom två som ska köpa huset och hans pappa.. vi satt och fika om prata om ställde frågor. och så klart så svarade vi så gott vi kunde! då bestämde vi att vi ska vara ute i huset 1april.. så vi kommer anragligen flytta nu i slutet på febuari eller mars. så vi har tid att städa och så.. och en hel del möbler äre också:s , men de blir nog bra! nog prat om de.. haha

imorgon blir de leka med elinor:) , alltid lika kul varje gång. ska ner till expert också.. har inte fått min tele än;s , han sa att d skulle ta 2-3 dagar men 3veckor imorgon! och ella och ja fick inte jobbet på maxi.. men de var ju nästan beräknat.. 7st av 720 var de! tvii.. men nu orkar ja inte skriva mera.. haha blir ju nästan en bok av de hela!

och kickiiiiiiiiiiiii fixa pengar och tanka på ditt dumma kort! saknar min kickisnutt! <3

men nu blir de en cigg sen sängen!       P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0