lägga allt åt sidan nu!

hejsan alla läsare :) . idag har de inte hänt så mycket mera än att jag är barnvakt åt neo, ska ha han tills imorgon, bara 8 månader gammal skulle jag tro:) han växer så fort så de är sjukt! men de är ju bra att han växer ett bra tecken :) haha.
pappa ringe expert idag, som sagt har inte fått tillbaka min fuckade telefon än.. så ska ner till dem imorgon, såå för hoppningsvis så får jag byta tele, de dära är lite komplecerat! men vill ha tillbaka alla mina nr och alla mina bilder samt musik ;o. hoppas de blir bra. annars blir jag skit besviken, orkar inte ha en rutten nokia.. haha!
och ja skulle ju träffa min efterlänktade kicki idag, men den lilla sömntutan vakar nästan varje dag vid 4 tiden:(
du måste börja ändra dig nu gumman så du kommer till skolan! haha. tänk på ditt löfte.

men iaf, jag undrar om ja ska lägga alla och nu menar jag alla killar åt sidan?! blir bara skit åt alla håll och kanter! menmen. och mitt nyårslöfte är ju inte heller bra, sa att ja skulle sluta röka men de har inte hänt;s

men nu ska ja umgås lite med mamma innan ja ska gå och lägga mig :) pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0