imorgon börjar jag!

tjenare! imorgon börjar jag jobba igen :( usch jag vill inte! men de kommer nog bli bra hoppas jag iaf!
igår så sökte jag jobb till maxi, bara hoppas att jag får de! fast de är ju rätt många som sökt såå.. bara hoppas att man blir tagen!

Ella följde med mig ner till expert idag, så nu äntligen kommer jag få en ny tele, eller inom ett par dagar framöver. fy attans va glad jag vart :) , men den telen jag vill ha finns juu inte kvar, eller bara färgen :) , de ska ju vara rosa! haha . men så de är över nu iaf, så nu måste jag vara mera rädd om den nya jag får och inte tappa den 10ggr varje dag. ups! ha..
men sen så gick vi och köpte godis och in på team sportia samt elgiganten, sen tog vi bussen hem till henne.. satt där ett tag och klockan bara fölg förbi, oh märkte att ja skulle ta bussen inom 10 min;o. så sprang nästan till bussen fast jag hann:) , sen så sitter de några killar framför mig och dom börja ta kort på varandra, sen så börja dom ta kort och mitt håll, fan va arg jag vart och bara fråga dom: har ni kul eller? brukar man ta kort på folk i en buss eller, väx upp! fan va dom kolla på mig. men de sket jag i för lite vett har väl för fan folk och inte ta kort på folk i en buss!! herregud alltså!

men nu böjar jag blir riktigt hungrig så ska kolla om de finns något att äta sen blir de film och sova :) , alla ni får sova så gott så hörs vi nog imorgon :)

                Pusstja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0