fredag!

äntligen freda:D, vakna vid ungefär 12 och skriver direkt till kicki och fråga om hon kunde följa med mig ner till stan.. hade slut på smink, så de var en brunkräm,puder och en puderborste samt hårfärg så sitter just nu med färgen i håret.. så nu är de slut på att göra slingor så nu kommer ja bli ultra blond:) hih .. men de är ju självklart att färgen inte ska räcka så skicka ner pappa till stan för att köpe en till.. åååh förbannad jag vart! så nu måste jag skölja ur sen föna sen ta igen.. tänk om jag tappar håret ;s? haha nej inga negetiva tankar!

men idag blir de ett partaja! känner min lite stressad också eftersom att ja ska möta björka.. och han vill ju alltid börja dricka så tidigt.. och kl är ju snart halv 5. knas!!!!!
men nu måste jag välja ut kläder jag ska ha :)

                                                  Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0