en helt vanlig dag!

hellusan(: , hänt idag?! inte ett sit med andra ord, men ska iaf träffa elinor idag :) sist var ju på nyår ;o..
så de ska bli kul!

och hämtade min tele i fredas, fick alltså inte en ny;/ men när ja kommer hem så funkar inte telen! assholes, fan va sur jag vart, sen så skulle jag gå ner igår med då var expert stängt;s . och nu är de stängt också.. åt helvetet med denna tele iaf. men ska försöka hinna imorgon, oc de hoppas jag att jag gör, för sen på tisdag börjar man jobba igen. usch va jobbigt de kommer att bli! nu har man sovit så länge på dagarna sen så ska man upp 6 igen! usch.. neeeh vara ledig en vecka till skulle absolut inte sitta fel!


och en så kallad kompis, hur kan man göra som du? du kan inte skylla på att du ville göra de? hur mogen är du! kan du inte skaffa egna killar eller måste du JÄMT ta mina? fast ioörsig ja ska inte vara orolig denna gång för du är ingen konkurent iaf :) han skulle aldrig rör dig :) thih!usch och tvi på dej!men som sagt de finns ju folk till allt!!

ne men nu måste ja sätta fart, har inte ens gjort mig i ordning än! sorry ella :) hahha.. men hinner säkert ett litet snabbt inlägg senare ikväll.
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0