en dag kvar!

hejsan! bara en dag kvar tills de är fredag, fasa va härligt! idag har de faktiskt inte hänt så mycket mer än att jag har städat på mitt rum för att dom som ska köpa vårat hus ska komma hit, och vi får vara hemma såå gööttt!! haha är så roligt att se mamma när vi ska ha visning för att hon blir så stressad haha så kul! på tal om annat så får man besked om maxi v5! fast de var mera än 270 tror ja de stog hade ansökt.. men de är bara att hålla tummarna och hoppas!

igår såg jag en film som heter Stoic! såå himla äcklig och hemsk! den är verklighetsbaserad, men iaf de handlar om ett fängelse i tysklan tydligen och de är 4st som bor i en cell tsm.. och där så blir en av dom trakaserad av dom andra tre! rekomenderar den filmen, fast de känns ju inom sig, lixom hur kan folk vara såå himla störda i huvudet och ens tänka tanken att göra så?! ladda ner den!

men nu ska ja börja göra mig i ordning, dom kommer ju snart!:)

                                                                    P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0