aah va säger man!

helgen har varit underbar :) , basse kom hit i onstas och stanna tills i söndas :) var riktigt roligt och mys samtidigt!
hoppas han nu hittar en bil så kommer han upp till helgen igen, eller ja tror de var då!;)
men iaf, har inte varit ute nånting pgr av att ja har utslag ;s , men de håller på att gå bort som tur är!
men imorgon ska ja äntligen träffa kicki ;d , har inte träffat henne på ett bra tag nu, så de ska bli riktigt roligt med andra ord!och jag ser att mera folk tittar in på min blogg:D de är skit roligt att se när de är så mycket! ast även om ja inte uppdaderar så mycket, men jag lovar att ja ska skärpa mig med de! :) haha

och de finns ju verkligen hur roliga folk i kga som helst! börjar tröttna snart! men en sak vet kicki och ja iaf, och vi eller ja iaf kan inte sluta skratta åt de, alltå jag kan inte skriva något om de, för den personen fattar nog då, och vill inte vara taskig, men de är ju iaf skit roligt! hahah! neeh haha ...

men nu ska ja ta en kopp te och en cigg :) mums. skriver säkert ett litet inlägg innan jag går och lägger mig :)
Pusssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0