Torsdag

hejsan fölks! nu är jag äntligen FRISK, fast lite försyld bara kvar men annars är de prima med mig! med er?!
min dag har bestått iaf av attjag vakna som alla andra haha, väntade på att maten skulle bli klar vaknade ganskas sent idag men fixa mig sedan bärde de av till mina systrar.. så först hem till Alexandra sedan hem till Ann-sofie! och där fick jag även den nya Christina Aguilera parfymen :) och den luktar juu så j*vla gott! haha. men iaf sen gick mamma,jag och Roxanne på stan. köpte en tröja,bh,troser och hårfärg :) sedan hem igen! så nu sitter jag här och är helt j*vla rastlös som de nog bara går att bli..

men nu blir de bara en massa prat på mej.. haha får se om ja vet nått ja kan skriva nått sen :) annar så får ni ha de super bra för de tänker iaf ja ha! Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0