tacoskväll!

Går dagen var sådär, rätt segt men ändå bra för var med mina favvo girls! myckt prat och skratt! :) de gillas stort!
så idag blir de att bara ta de lungt, för ska till min låsas pappa för är bjuden på mat:) TACOS! mums. blir säkert att tillbringa min lördad att vara med min familj, eller några av dom iaf ;) haha. fast blir säkert någon öl/cider också!:)

väntar på mamma också, hon skulle iväg till stan för att handla lite och så där. men hon har inte dykt upp än, snacka om att vara seg, väntar på min cola hallllååå? och min lille bror är också se så där trög för när ja skriver och frågar när dom kommer hem, ja då svarar han snart? men när är snart;s?!

aja nu ska ja ta mig nått att äta! =) Pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0