sjuk!

hello babe's! drar ett kort inlägg nu.. orkar inte vara uppe mera sen, för har fått feber under dagen sen så är jag genomförsyld! inte bra! så dagen har bestått att bara vara hemma och tänker fortfarande vara hemma! och inte så rockigt heller.. ska på en grej på torsdag och har en tid kl 2! rätt sent men de äre inte när man är sjuk.. då vill man ju bara ligga kvar i sin säng och sova! men jag ber verkligen till gud att de är så som jag hoppas!! kan tyvärr inte berätta vad de är. rätt personligt!

men om de är tvärtom så kommer ni få reda på de såsmoningom! men nu orkar ja inte skriva mera.. vill bara lägga mig i sängen! 
Pusss

                                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0