onsdag

hellusan! onsdag igen och snart är de helg och som ja har sagt många ggr så är de ett stort plus ;) och ja hoppas att denna blir bättre än förra helgen!

en iaf, sitter här och väntar på att min lillebror ska komma hem med godis och dricka! me like it allot!
sen så blir de antagligen en film med massa mys.. och ja GILLAR'T! :P haha ..

snart blir de att flytta.. har varit massa krångel.. hitta en läenhet i stan men sen hitta vi en i skranta, visste inte riktigt vilken vi skulle ha, fast nu vet vi att de blir den istan! alla är poitiva förutom min bror joakim! sånt är livet!
så vi flyttar nu till den första mars.. och ja hoppas att vi får i ording på allt, eller iaf jag för den 3mars så åker ju jag och ella till stockholm och är kvar tills på fredan tror ja de va! ;) och konserten är på torsdag!är alltid lika kul är de att komma bort från denna stad som man bor i!

men nu kom Gustav så nu blir de film! Puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0