hemkommen!

thenixen :) har nyss kommit hem från kicki. massa prat och bara ta de lungt.. härlig dag! skulle ju träffa malin idag, men de blir ju alltid som vanligt! but don't care anymore! only bullshit in that mouth!jaja

men de är redan fredag imorgon and i like it! hah de gör väl de flesta? blir att lite pary i helgen skulle ja förmoda!

ajuste måste bara säga de hära eftersom att ja vet att DEN personen läser min blogg. så ist för att sitta och slösa massa sms på dej så kan ja lika gärna skriva de här:) då får du de skrivet som du ville ha! men iaf hur kan du ens skriva till mig? du har inte hört av dig på skit länge och sist gjorde du en tabbe som ja aldrig kommer förlåta dig för? och de vet du mycket väl. och de är inte bara mig som du har gjort såhära mot de är ALLA dina vänner som du HADE! nu har du ingen! jo mer än den du umgås med dag in och dag ut! du borde verkligen ta dig en tankeställare och förstå va du håller på med! för ja sa till dig att ja kommer inte finnas kvar för dig när du beter dig som du gör. och de har du redan fattat nu att ja inte gör! så SLUTA skicka massa sms till mig som du inte får något svar på! bra nu är de avklarat! haha!

och ja tänkte att ja ska lägga in en bild på mig så får ni se hur de vart med håret. men har inte lagt in bilderna än på datan från kameran! klevert. men tänkte göra de när som helst!

fast nu blir de en pinne och tee :) PUSSTJA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0