fredag

Äntligen fredag, fast ska ju inte klaga heller eftersom att ja inte har jobbat på hela veckan.. kan ju inte åka till ett dagis och vara genom försyld inte så bra kanske :p haha . menmen.
tröjan som ja köpte igår var alldeles för stor ;/ de var ju synd eftersom att de var ju sketa snygg! och de fanns ingen mindre storlek eller.. så den blir de att lämna tillbaka idag. och jag lär mig aldrig heller att ja ska pröva kläderna jag köper ist för att handla de och sen komma tillbaka med de igen!

men min helg består att vara barvakt hela helgen.. idag tills söndag så har jag Vanessa,Gaston och Neo sen imorgon har jag min systers barn Melwin och Elliot! ska bli skit kul. och massa mys!:) haha och alla kan leka med varandra förutom neo etersom att han inte är lika stor som dom barnen.. han är ju snart ett år bara.. haha :) sötbarn!

och fölks, mitt kompis har gått ut så kan tyvärr inte svara just nu. men ska ner på stan sen och då tankar ja på:) så jag svarar så fort jag har gjort de!men får se om ja tar med mig mmmin data upp till jessica så ja kan skriva hela helgen! annars blir de imorgon:) men nu måste jag göra mig i ordning..
Pussssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0