ååhhhhhhhhhhhhhh

fy attans va ja är sur nu.. jag snackar inge skit om dig nu.. men ja säger bara som de är!
du slickar hans röv! seriöst.. lagg av. han har bett dig gå och dö och att han aldrig har haft känslor för dig i 8månader? alltså.. du ska inte gå på hans äckliga skit snacka! ber han dig göra nått då gör du de.. tex som igår, han var full och ringde dig?! hallå? ni har bråkat i ca.2 veckor nu sen de tog slut? han har varit med en annan tjej under dom 2veckornna men de skiter du i? du har sagt massa saker om han,skrivit på din blogg,bdb,fb? men ändå så gör du som han säger? han har dig runt lillfingret och vet hur han ska göra såhöra med dig.. och som ja själv sa förut! tar du tillbaka han så får du skylla dig själv.. och då kommer inte ja trösta dig ännu en gång när han gör så mot dig! se nu. han han ringa dig och saga att du ska möta han för att han ska säga en sak.. du gick på en gång? har du glömt att jag är här hos dig? jag är inte här för att sitta själv medans du sitter i köket eller på toan för att prata med han och defenetivt inte när du ska ja gå och möta han för att HAN ska säga dig något?
visst ja vet att de är skit svårt att glömma nån, men man kan bara man vill. och du verkar inte vilja? och gå inte på hans skit snack vad du än gör!!!!! och ja vet att du kommer bli skit sur på mig , men ja är din kompis vill bara ditt bästa! men du gör de bara värre!



Idag ska ja sitta barnvakt :) . ska äntligen träffa mosters killar :) kommer säkert ett inlägg när ja är där, dock om ja får! killarns slåss ju om att sitta vid datan .. haha :) . men melwin brukar alltid mysa med mig i soffan :) de gillas högt!

SHIT OM 5DAGAR ÅKER VI TILL STOCKHOLM! OCH JA LÄNGTAR SÅ IN UTTA HELVETE!:D kameran hänger självklart med så var beredda på massa bilder :D haha .

men nu ska ja försöka göra mig lite i ordning, ska till syster om ca 2timmar :)PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0