...

hejsan ..  har legat med magvärk ett bra tag nu, och de släpper inte.. har tagit tablett för de men de hjälper ju attans inte.. men tänkt gå och lägga mig snart och se om de hjälper.. men blir ju så utmattad av att bara ligga och ha ont.
menmen,
och de finns en person som går mig verkligen på nerverna just nu, alltså kom till mig ist och säg de du håller på att snacka till folk och speciellt skriva de så att ja kan se de! hur moget är de?! jag är sån ja är, kan du inte acceptera de vf skriver du om de för då? och låt mig vara? har du inge liv eller...?! de finns verkligen folk till allt, men att du sjunker så hära låg tänkte jag aldrig om dej! visst vi har bråkat ett par ggr men du talar ju aldrig sanning då blir de såhära. hur kan man ta en kille före en kompis? eller ''såkallad kompis'' som du nu säger! aah vf lägger ja ens ner energi på dig?
jo för att du är såååå j*vla irreterande och ja kan inte släppa de!!!!

ne nu ska ja försöka lugna ner mig och gå tillbaka till sängen. hörs imorgon gott folk!:)
ha de !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0