länge sen ja skrev!

ojojoj ;o .. nu vare allt skit länge jag skrev blogg ;(.. men som sagt jag har inte så mycket tid att sitta och skriva om mitt liv.. haha, men nu ska ja allt förbättra mig . så nu har jag fått internet och min egna data en ny =) så nu kan ja allt börja mitt nya liv i mitt rum! eller vi ska ju nog snart flytta .. mamma och pappa har ju skillt sig, så då blire lägenget för oss. kommer bli en sjukt stor ovana att bo i en lägenhet ;o vi som alltid har bott i stora hus eftersom vi är ju rätt många..menmen liver går ju vidare :D

SOMMARLOV nu :d .. och de är ju såååååååå sjuk gött hih (: skolavslutningn vart bra till 1000.. tack alla för en underbar och bästa kvällen på väldigt länge. och den dagen tillbringade jag med min efterlänktade malina<3 det var ju ett tg sen vi sågs men vi håller allt kvar traditionerna haha .. alltid festa med varandra på skolavslutningar och det har vi lyckets =)


och jag måste bara säga en sak: KILLAR ÄR SKIT! .. jag hatar dom verkligen och jag hatar kärleken. usch! hittar aldrig den rätta killen.. alla mina kompisar nästan alla har förhållanden och dom verkar ha skit mysigt. visst ja har de också riktigt mysigt med mina pojkvänner dom ja har varit tsm med . men jag kan aldrig hålla mig fast vid dom :/ vad äre för fel? och alla är ju inte dirket så snälla heller eller vad man ska säga.. snaälla jag vill ha ett förhållande :( och kga är ju inte dirket ett bra boende och hitta killar.. alla är så Töntiga! jaaj men nu ropar mamma att det är mat så nu måste ja sluta skriva så skriver jag senare iväll =)
..
                   P&K Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0