en underbar kväll

ÅÅh vad ja vill tillbaka sen igår kväll(: .. var så underbart trevligt .. lilla eller ska man säga stora :p haha men iaf hon fyllde 18 igår så nu är hon en stor flicka :D grattis snuttan<3
haha vi hade planerat att vi skulle in på wickan, men som det nästan alltid blir det aldrig av hah.

men vi drog till baggis och satt oss i nån lägenhet :p haha fråga mig inte vem det var , men så skulle lilla noren
på att tänka att hon  skulle träffa hennes kille , så vi tog moppen och det var verkligen ingen bra ide om ja säger så. men det var regnit och lerigt så ja vad gör vi .. vi drar oss lika packade båda två .. men det sket vi i då.
men nu är mitt knä helt jävla cpigt .. kan knappt gå haha .. massa blåmärken och ett stort hål i foten ;O hallå vad har ja gjort ? så nu är jag både tjock på foten och på knät. kan ju inte bli bättre :/ haha .. nej ush.

idag blir det nog att jag ska följa med mamma till hennes kompis micke, han bjuder på öl mums . det vill säga en återställare givetvis :Dhih men nu måste jag börja göra mig i ordning för snart ska vi kila =)

                                                                   P&K Nathalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0