ussch

tjatja:) nyss träffat bea och ella en stund, så nu sitter jag här och har tråkigt! lämnade in min tele i dag igen får panik på den dära telefonen. så hoppas jag får en ny snart! menmen..
idag.. har jag varit på prakiten lika roligt som vanligt :) så den kommer ja definetivt vara kvar på (:
ser att många är inne och läser på min blogg, och de är ju positivt :)
var inne i örebro igår med putte,lina,persson och kicki! kul var de iaf. lina och jag köpte lack leggings som putte och persson inte tycket om haha men de gjorde vi :). och köpte annat smått och gott. alltid kul med nya kläder!

och nu orkar jag inte med ditt skit snack som du håller på med. är verkligen så glad nu över att våran vänskap är över. så nu vet ja ju vilka mina riktiga vänner är och du är inte en av dom ;/. men som man säger lifes gos on!jaja.. du har gjort bort dig i mina ögon och den synen kommer jag nog aldrig glömma. men nog att prata om de.

nu blir de sängen med film och mys med täcket :p haha . natti gott folk :)

Kommentarer
Postat av: sis

Och vem följde med dig och lämna in din telefon?? snällt av dig att inte kommentera mig!!!! MOHAHA MEEEENEE jag tycker ju om dig iallafall, iband så :D LOOOOVE YOOOOU!!!

2009-12-03 @ 18:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0