måndag igen!

ännu en rolig kanon helg med dom bästa, med mycket alkohol och skratt:)måste göras om nästa helg, eller vad säger nu brudar?;) haha. sister här nu med syster Roxanne och pratar en massa skit om allt oh alla, skit härligt :d haha ,
nu har ja lyckats haft kvar min praktik i en heeeel månad :O och mer ska de allt bli, och de är ju kul att ja verkligen får vara kvar och att dom tycker om mig (smile). ett stort plus :)har möte nästa tisdag tror ja de var och kanske får ändra tider, just nu går jag bara 8-12. riktigt härligt och ja hoppas ja får ha kvar den tiden :) haha .
ne nu ska ja ner på stan med mamsen och köpa present till min systers unge som fyller år idag :) ett stors grattis till han :)

och jag undrar när ja kan få ut min ilska egentligen? vad ja än säger eller gör så fattar du inte?! nått är som sagt ett stort FEL på dej? eller har jag fel! jaja.
ne nu har ja inte tid med dej eller att skriva nu:) . jag kanske hinner med ett snabbt inlägg innan jag går och sover :) Pussss


Kommentarer
Postat av: keeisha

menar du mej :O ? om de är mej så få ut din ilska på mej nu direkt :/ ..

2009-12-08 @ 00:14:40
URL: http://keriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0