tjyvar'n här

tjenixen. nu sitter jag hos min kära nathalie, som ni märker
så skriver jag på hennes blogg och inte min, linda här med
andra ord! höhh. gick upp och mötte denna sötunge förut
sen tog vi en liten promenad till gårn, (jo jag tycker att det
suger, men vad gör man inte för sina vänner?)
hih, busig
jag är nu då, inte nog med att jag tjyvar natta's blogg och
skriver lite (a)
längesen jag umgicks med söttösen men nu börjar det
likna något och ska fortsätta på detta vis tycker jag absolut!
iallafall en början, och nya grejer kommer always!
som alla säkert vet redan, så är nathalie världens kanon
brud! ställer alltid upp, kan alltid prata med dig sweety.

tänker aldrig förlora en vän som dig! det ska vi fixa honey.
nu kanske jag borde vara lite social mot denna tjej.
nu tänker jag vara lännu mer busig och länka till min
blogg; lindakekkonen.blogg.se hihh, well, have a good
night
! ;)


babygirl, i love you <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej Hej!

Dags att uppdatera!

pussss

2008-12-11 @ 16:46:00
URL: http://alexandratyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0