nått som man hoppades på eller tvärtom

ibland kan man säga att ja har lite tur i livet, fast inte med en sak , och nu ska ja faktikst berätta båda två sakerna..
i lördas fick min kära kusin ett samtal att hans kompis håller på att ta självmord , jag stog och duschade och ja trodde han inte vars seriös.. men lite senare fick ja ett samtal att han hade gjort dte , och det känns lite konstig eftersom ja har precis börjat umgås med han , sen får ja reda på en sån hära sak :'( .. Nicklas Johansson vila i frid min vän!<33

men dom bra sakerna är iaf att det börjar gå bättre för mig i skolan ,kärleken och i umgänget :) ,
nu är ja fan stolt över mig själv ... hah typ första gången ;D , nu måste ja bara se så att jag kommer ut från iv :D, men det kommer ja allt bli så småningom :) ..
och med kärleken gå huuurr bra som helst :) , im thinking im folling in love :D ,, haha Hampus Lindberh me like you .. och idag så ska ja allt sova hos hampus som ja har gjort dom senaste dagarna :D så mysigt ..
och med vännerna , nu har ja äntligen blivit vän med min kära Sanna som vi hade lite problem med vänskapen pgr av att hon inte kunde tala sanningen och börja stöta på hampus ;/ , och emelie har ja med blivit vän med.. fast kommer inte kunna lite på dom så mycket som ja gjort förut iaf , fast vet ju nu att ja har dom vid min sida :) och det är ju en positiv sak.. 
nej men nu måste ja sluta ska ju hem till hampus innan han lackar fett mycket :D , haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0